29.09.2016

Pred a po

Dobrý deň,

chcem Vám týmto spôsobom poďakovať.

Prečo?

Myslím si, že treba vyjadriť aj spokojnosť a podeliť sa s ňou.
Lebo väčšina z nás (mňa nevynímajúc) vie napísať len sťažnosti a kritiku.

Prišla som na Vašu kliniku s banálnou záležitosťou. Zlomený zub.
Môj omyl.
Po kontrole chrupu mi pani doktorka povedala, že zlomený zub je najmenší problem, ktorý mám. Prepadnutý zadný mostík by tiež nebol neriešiteľný problém. Ale (a to už som sa fakt zľakla, lebo vždy musí byť nejaké ale), že mám parodontitídu a vpredu mi dvojka drží už len silou vôle. Hneď som mala pred očami tú reklamu ako do umývadla pekná kočka vypľúva krv a padá jej doň práve dvojka.
Pre mňa tragédia.

A tu sa ukázala profesionalita a pre mňa dôležitý ľudský prístup.
Lebo ja laik som sa už videla v mojich 58 rokoch s “vyberacími zubami” (čo som si ani v tomto veku nevedela ani nechcela predstaviť).

A výsledok?

Nebudem Vám tu rozpisovať detaily liečby a záchrany mojich zubov, len stručne v súhre všetkých zložiek, počnúc dentálnou hygieničkou, ktorá pripravila “pôdu”, až po, čo musím jednoznačne vyzdvihnúť, že máte na Vašej klinike technické laboratórium a technikovi nepríde na stôl len dokonalý odtlačok, ale príde osobne do ambulancie,  vidí klienta a konzultácie prebiehajú v ambulancii s pani doktorkou, ktorá to všetko spravila tak, že teraz keď ma vidia známi, ktorí nevedeli čo podstupujem, si myslia, že som si dala vybieliť zuby. A ja mám mostík. Vôbec nie neprirodzené umelé zuby ale krásne a zároveň nenápadné.

To je pre mňa dokonalé.

Preto ĎAKUJEM, prekonali ste moje očakávanie. Mám nádherné keramické zuby, ktoré ma vôbec nezmenili, len v tom, že sa teraz veľmi rada a často usmievam.

P.S.: A už sa teším až si dám u Vás do poriadku aj spodný chrup.

Prajem Vám úspech a veľa vďačných klientov.

Máte otázku? Kontaktujte nás, pomôžeme vám nájsť správnu odpoveď a najvhodnejšie riešenie.

Zavolajte nám Napíšte nám